مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان با بیان اینکه اشخاص می‌توانند با پرداخت مالیات معوقه خود تا پایان خرداد، با شرایط اسفند مشمول بخشودگی جرایم شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهروز مهدلو مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان با بیان اینکه اشخاص می‌توانند با پرداخت مالیات معوقه خود تا پایان خرداد، با شرایط اسفند مشمول بخشودگی جرایم شوندگفت: به منظور تسهیل و جلوگیری از شیوع کرونا، هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی برای اشخاص حقیقی و حقوقی تا پایان فروردین لغو شد.

بهروز مهدلو با اشاره به اینکه این مهلت بسته به شرایط بیماری کرونا در کشور در فروردین می‌تواند تا زمان دیگری تمدید شود افزود: اخذ یا تمدید گواهی ارزش افزوده نیز تا پایان اردیبشهت ماه تمدید شد.

او گفت: مؤدیانی که تا ۱۲ بهمن امسال مالیاتشان قطعی شده به مدت یک ماه (تا ۱۲ اسفند) با پرداخت مالیات قطعی خود از پرداخت تمامی جرایم قطعی معاف شوند. اما با این شرایط این بخشودگی نیز تا پایان خردادماه ادامه دارد.

او با بیان اینکه بخش املاک این اداره معمولاً از تجمعات بیشتری برخوردار است، گفت: از مردم تقاضا می‌کنیم که برای انتقال سند پس از پایان بیماری کرونا به اداره امور مالیاتی مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.