مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: در راستای قطع چرخه ویروس کرونا ۱۳ سفره خانه، شش مجموعه گردشگری و سه هتل استان زنجان فعالیت خود را تعلیق کردند.

تعلیق فعالیت خودخواسته ۱۳ سفره خانه، شش مجموعه گردشگری و سه هتل در استان زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: تاسیسات گردشگری استان زنجان شامل سفره خانه‌های سنتی، مجموعه‌های گردشگری و سه هتل برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام به تعلیق فعالیت‌های خود نمودند.

او ادامه داد: تا کنون تعداد چهار فقره شکایت واصله از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ مورد رسیدگی قرار گرفته، یک مورد از این شکایت‌ها از مراکز اقامتی و ۳ مورد دیگر از دفاتر خدمات مسافرتی و موضوع آن عدم استرداد هزینه‌های پرداختی بود که مورد رسیدگی قرار گرفت.

همچنین این مسئول از تداوم بازرسی‌ها و تشدید نظارت‌ها خبر داد و اظهار کرد: بازرسی از مجموعه‌های گردشگری مسیر آزادراه زنجان تبریز در قالب تیم نظارت متشکل از اداره ذیربط همچنان ادامه دارد. این بازدید‌ها به منظور بررسی عملکرد واحد‌های پذیرایی در خصوص مبارزه با ویروس کرونا صورت می‌گیرد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.