معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی سامانه خودارزیابی الکترونیکی ویروس کرونا، از همه مردم استان خواست با مراجعه به این سامانه در این غربالگری الکترونیکی شرکت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه این سامانه ملی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه‌اندازی شده است، گفت : افراد پس از ورود به سامانه به نشانی salamat.gov.ir و تکمیل پرسشنامه مربوطه و ورود شماره تلفن همراه، پیامکی در مورد وضع سلامتی خود دریافت خواهند کرد.

او گفت : در این سامانه پس از ورود و پاسخ به پرسش‌های موجود، چنانچه فردی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شود، از طریق ارسال پیامک راهنمایی لازم به او ارایه خواهد شد.

او افزود: افرادی هم که در خوداظهاری وضعیت خود را مشکوک اعلام کنند از طریق وزارت بهداشت با آن‌ها تماس تلفنی گرفته می‌شود و وضعیت سلامتی این گونه افراد سنجیده می‌شود.

شکیبا در ارتباط با آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا گفت: تا روز جمعه ۲۳ اسفند ۹۴ نفر در این استان به کرونا مبتلا شده‌اند که ۱۰ نفر از آنان جان خود را از دست داده اند.

او افزود: از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۱ هزار ۳۶۴ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و ۵۲۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.