دبیر فدراسیون کشتی گفت: برنامه های تیم ملی تا المپیک تدوین شده بود اما شیوع ویروس کرونا اردوها را تعطیل کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: اردوهای آماده سازی تیم ملی بلافاصله بعد از بازگشت از رقابتهای قهرمانی آسیا شروع شد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور شدیم اردو را تعطیل کنیم.

وی تصریح کرد: البته اعضای کادر فنی از طریق فضای مجازی با کشتی گیران ملی پوش در ارتباط هستند و عملکرد آنها را زیر نظر دارند، ضمن آنکه آزاد و فرنگی کاران برنامه های مربیان را دنبال می کنند.

عسگری با بیان اینکه ارتباطات خوبی با اتحادیه جهانی کشتی داریم ادامه داد: همچنان در حال رایزنی برای برگزاری رقابتهای گزینشی و کسب اطلاع از آخرین تصمیمات فدراسیون جهانی هستیم، اما هنوز چیزی مشخص نیست و باید درخصوص زمان و مکان برگزاری رقابتهای گزینشی همچنان منتظر باشیم.

دبیر فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: ما با تمام توان در تلاش هستیم تا امکانات لازم برای کادر فنی و کشتی گیران جهت حضور در رقابت های گزینشی فراهم شود. ضمن آنکه همانطور که قبلا نیز اعلام شد به تازگی عملیات تجهیز و تعمیر خانه کشتی تهران به پایان رسیده تا کشتی گیران بتوانند با حداقل مشکل در یک محیط مطلوب تمرینات خود را دنبال کنند.


بیشتر بخوانید:

قهرمان کشتی المپیک: پزشکان و پرستاران قهرمانان واقعی مبارزه با ویروس کرونا هستند

لغو تمام مسابقات و اردوهای کشتی در سراسر کشور به دلیل کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.