روحانی: ویروس کرونا مانع از سفرم به جمهوری آذربایجان شد/ تیم ملی روسیه روی کاراته وان پاریس سرمایه گذاری کرده است

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه گفت: ویروس کرونا مانع از سفرم به جمهوری آذربایجان و حضور در رقابت‌های قهرمانی کاراته اروپا شد.

حسین روحانی سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد محدویت اعمال شده از طرف کشور جمهوری آذربایجان برای ورود اتباع خارجی به خاک کشورش از جمله کشورهایی مانند ایران که درگیر با کرونا هستند, بیان کرد:  بعد از اینکه روسیه اجازه ورود به من در خاک کشورش را به دلیل شیوع کرونا نداد من مجبور شدم با هماهنگی فدراسیون کاراته به کشور استونی و شهر تالین بیایم.

روحانی: کرونا توفیق اجباری شد تا به آذربایجان سفر نکنم/ تیم ملی روسیه روی کاراته وان پاریس سرمایه گزاری کرده است

جمهوری آذربایجان برای ورود اتباع خارجی محدودیت قائل شده است

او ادامه داد: حالا مسابقات قهرمانی اروپا در کشور جمهوری آذربایجان برگزار می شود و آن ها هم مانند روسیه برای کشورهایی که درگیر با کرونا هستند از جمله ایران، محدودیت های ورود و خروج قائل شده اند. البته تا چند وقت پیش هر کسی  می توانست به آنجا برود و حتی افراد تست کرونا هم می دادند و چند روزی را در قرنطینه سپری می کردند. اما من شنیده ام محلی که برای اتباع خارجی در فرودگاه به عنوان قرنطینه در نظر می گرفتند آلوده شده و برخی ها که تست ویروس کرونا برایشان مثبت بوده متأسفانه فضا را ناسالم کرده اند.

تیم ملی روسیه روی کاراته وان پاریس سرمایه گذاری کرده است

روحانی در ادامه این بحث بیان کرد: من خودم زیاد تمایل نداشتم در مسابقات قهرمانی اروپا به میزبانی آذربایجان شرکت کنم چون برای ما و فدراسیون روسیه  گزینش آخر المپیک در پاریس اهمیت دارد و واقعا روی این مسابقات برنامه ریزی کرده ایم تا مسابقاتی که با رنکینگ جواز سهمیه المپیک را صادر می کنند. البته با توجه به اتفاقات اخیری که افتاده و شرایطی که الان به وجود آمده است معلوم نیست که چه اتفاقی در مسابقات ورزشی می افتد و همچنان معلوم نیست حتی  مسابقات المپیک برگزار می شود یا خیر.

سرمربی تیم ملی کاراته روسیه در مورد اینکه احتمال دارد رقابت های قهرمانی کاراته اروپا و شاید المپیک ۲۰۲۰ به تعویق بیفتد اظهار کرد: طبق آخرین خبری که شنیدم توماس باخ در تبادل با بهداشت جهانی است تا تصمیم بگیرند رقابت های المپیک سر موعد برگزار شود  یا با تاخیر همراه شود. شیوع ویروس کرونا کل دنیا را  به هم ریخته و  روی همه چیز تاثیر گذاشته است.

روحانی: کرونا توفیق اجباری شد تا به آذربایجان سفر نکنم/ تیم ملی روسیه روی کاراته وان پاریس سرمایه گزاری کرده است

بدون توجه به حواشی برنامه هایمان را پیش می‌بریم

وی افزود: حتی امکان دارد با شیوع کرونا رقابت های قهرمانی اروپا هم به تاخیر بیفتد، با این حال طبق برنامه ریزی که با فدراسیون کاراته روسیه داشتیم سعی می‌کنیم برنامه را رو به جلو پیش ببریم و عقب نمانیم. واقعاً هیچ چیزی مشخص نیست و نمی دانیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. متاسفانه فدراسیون جهانی هم برنامه‌هایی برای مقابله با اینطور مسائل ندارد. ما به هیچ عنوان نمی توانیم روی تصمیم آن ها حساب باز کنیم. بنابراین با قدرت به کارمان ادامه می دهیم و شاید مسابقات برگزار شود، پس ما نباید آمادگی خود را از دست بدهیم.


بیشتر بخوانید: فدراسیون جهانی کاراته به دنبال لغو رقابت‌های قهرمانی اروپا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۴:۱۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
اخییییی، اینهمه سفر رفتی چه آوردی مارکو، که حالا نرفتی مارکو، کرونا دست آورد کدام سفر بود مارکو،
آخرین اخبار