پزشک معالج حمیده عباسعلی گفت: یا تکمیل دوره درمانی، عباسعلی می‌تواند تا ۳ ماه آینده تمرینات پرفشار را آغاز کند.

یکشنبه کار شود /// دکتر امینی: عباسعلی ۳ ماه آینده تمرینات پرفشار را آغاز می‌کنددکتر بابک زرگر امینی پزشک معالج حمیده عباسعلی کاراته‌کای کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت عباسعلی بیان کرد: حمیده عباسعلی خیلی زود اقدام کرد و درست سه روز بعد از پارگی رباط زانو عمل جراحی توسط من روی او صورت گرفت. او بلافاصله بعد از عمل جراحی توانست با عصا راه برود و حتی تا ۲ هفته آینده تمرینات سبک بدنسازی را می‌تواند آغاز کند.

او ادامه داد: عمل جراحی روی عباسعلی به شیوه نوینی انجام شد و به امید خدا با فراغ بال و دنبال کردن روند درمانی تا سه ماه دیگر می‌تواند تمرینات پرفشار را آغاز کند. هدف، حضور عباسعلی در مسابقات المپیک است و ان شاالله او را در توکیو می‌بینیم.

دکتر امینی همچنین در پاسخ به این سوال که روند درمانی عباسعلی تا چه زمانی طول خواهد کشید، عنوان کرد: ما یک تیم درمانی کاملا ایرانی هستیم و تمامی کار‌های درمانی به همراه دکتر حسین آبرون انجام خواهد شد و پیش‌تر تجربه درمان سهراب مرادی (وزنه بردار المپیکی) را داشته‌ایم و حالا عباسعلی برای گذراندن دوران نقاهت پس از عمل و تکمیل تمامی کار‌های درمانی خود فعلا در آلمان خواهد ماند.


بیشتر بخوانید: حمیده عباسعلى از کلینیک مرخص شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار