مدیر روابط عمومی بهزیستی شیراز گفت: مجموعه بهزیستی شیراز در یک اقدام خیرخواهانه ۲۰۰ پک بهداشتی را بین کودکان کار توزیع کرد.

محمدرضا جعفری مدیر روابط عمومی بهزیستی شهرستان شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: با توجه به شیوع کرونا، با هماهنگی ستاد بحران بهزیستی شهرستان شیراز و به همت موسسه خیریه آسمانیان مهربان شهر راز و مرکز موج شیراز لوازم بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین کودکان کار توزیع شد.

او افزود: این افراد به دلیل بودن در محیط‌های پرخطر و بیماری‌های عفونی نظیر کروناویروس، در معرض آسیب بیشتری بوده بنابراین ضرورت توجه به آن‌ها بیشتر می‌شود.

جعفری ادامه داد: ۲۰۰ پک بهداشتی با اعتبار ۳۰ میلیون تومان که شامل مواد شوینده، ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده بعد از بسته بندی بین آن‌ها توزیع شد.

مدیر روابط عمومی بهزیستی شهرستان شیراز تصریح کرد: همزمان با توزیع آموزش‌های بهداشتی مقدماتی هم برای رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به این افراد داده شد.

مدیر روابط عمومی بهزیستی شهرستان شیراز همچنین از انجام معاینات بالینی و دریافت تست کروناویروس از کودکان کار و خیابانی دارای علائم بیماری، هنگام توزیع این بسته‌ها نیز خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار