استاندار فارس گفت: تاکنون ۲۰۰ هزار ماسک بین داروخانه‌های استان توزیع شده و به تعداد مورد نیاز در اختیار بیمارستان‌ها قرار داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت‌الله رحیمی با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: تاکنون۲۰۰ هزار ماسک بین داروخانه‌های استان توزیع شده و به تعداد مورد نیاز در اختیار بیمارستان‌ها قرار داده شده است.

او به آمادگی استان فارس برای مقابله با بیماری کرونا ویروس اشاره کرد و افزود: بیمارستان‌ها تجهیز و اقلام مورد نیاز مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده تامین شده است.

رحیمی با بیان اینکه بخشی از اقلام بهداشتی مورد نیاز توزیع شده و بخشی در حال تأمین است، گفت: ماسک‌های N ۹۵ نیز وارد شده و بخشی هم در حال وارد شدن به استان برای توزیع در مراکز مورد نیاز است.

استاندار فارس در خصوص تأمین مواد شوینده نیز گفت: بخشی از تولید مواد شوینده به دانشکده داروسازی سپرده شده و البته واحد‌های شرکت پخش نیز در حال وارد کردن بخشی از مواد شوینده برای توزیع در مراکز بهداشتی و درمانی هستند.

او همچنین بر این نکته تأکید کرد: مرجع پاسخگویی و اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا ویروس، معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

رحیمی در پایان یادآور شد: علاوه بر بیمارستان علی‌اصغر و چمران در شیراز، مراکز دانشگاه‌های علوم پزشکی گراش، لار و فسا نیز برای پذیرش بیماران احتمالی تجهیز شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار