جشنواره بازی بومی محلی در مهاباد با شعار در خانه بمانید بازی کنید، تفریح کنید، سالم بمانید و از ما جایزه بگیرید به صورت مجازی برگزار میشود.

کرونا بازی بومی محلی در مهاباد را مجازی کردرئیس اداره ورزش و جونان شهرستان مهاباد با اعلام اینکه جشنواره بازی بومی محلی با همکاری هیات ورزش روستایی امسال به صورت مجازی برگزار میشود، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: این جشنواره امسال برای مبارزه با کرونا با شعار در خانه بمانید بازی کنید، سرگرم باشید تفریح کنید، سالم بمانید و از ما جایزه بگیرید برگزار می‌شود و در پایان به ۱۰ بازی برتر ارسالی جوایز نفیس اهدا میشود.

مصطفی پور افزود: همشهریان میتوانند از دورهمی‌های خانوادگی خود با مضمون بازی‌های بومی محلی عکس و فیلم تهیه کنید و برای شماره ما ۰۹۱۴۹۴۴۲۹۲۷ ارسال کنید.

او با اشاره به اینکه فیلم‌ها و عکس‌ها حتما با مضمون بازی‌های بومی محلی باشد، ادامه داد: فیلم‌های ارسالی باید در بازه زمانی حداکثر ۵ دقیقه باشد همچنین نام بازی باید در فیلم ارسالی ذکر شود همچنین نام بازی باید در فیلم ارسالی ذکر شود.

رئیس اداره ورزش و جونان شهرستان مهاباد  گفت: برگزاری بازی‌های بومی محلی سبب  حفظ ارزش‌های فرهنگی و آداب و سنن منطقه می‌شود.

انتهای پیام/ه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.