فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از عملیات ضدعفونی بیمارستان امام علی(ع) شهرستان به همت بسیجیان ناحیه بسیج اندیمشک خبر داد.

سرهنگ پاسدار احسان کریم پورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بسیج شهرستان با تمام ظرفیت انسانی ، تجهیزات، برای مقابله با ویروس کرونا بسیج پای کار آمده‌است.

او افزود: گروه‌های جهادی پایگاه های مقاومت به طرق مختلف و با حضور بموقع با هدف ضد عفونی کردن اماکن، مساجد، معابر و همچنین تهیه و تولید ماسک برای هموطنان اقدام نموده اند.

سرهنگ کریم پور بیان داشت: گروههای جهادی بسیج جامعه زنان روزانه اقدام به تهیه و تولید هزار ماسک نموده که توسط پایگاههای بسیج در سطح شهرستان توزیع می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: همچنین گروه‌های جهادی حوزه شهید مدنی با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان ، اقدام به ضدعفونی کردن راهروها، اتاق‌ها، محوطه بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک کرده‌اند.

این مقام مسئول ادامه دا: در روزهای گذشته بسیجیان خیابان‌ها اصلی و فرعی، بانک ها، خودپردازها و مساجد را ضدعفونی کرده‌اند و همچنین آموزش‌های مقابله با کرونا را به همشهری‌ها ارائه داده‌اند.

سرهنگ کریم پور افزود: سپاه و بسیج در بحران‌های و حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله همیشه کنار مردم بوده اند و امروز هم در دفاع از سلامت جامعه این مدافعان در فکر تامین سلامت مردم بوده و تلاش خود را برای از بین بردن ویروس منحوس کرونا به کار گرفته‌اند.

او گفت: بر خود لازم میدانم از جهادگران سلامت و مدافعان حریم سلامت که در خط مقدم مقابله با این بحران حضور شبانه روزی و مثال زدنی داشته اند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم و از همه هموطنان و همشهریان درخواست میکنم که در راستای مبارزه با این ویروس و به جهت حفظ سلامت خود از سفرهای غیرضروری پرهیز نموده و در خانه های خود حضور داشته باشند تا حلقه اتصال از بین رفته و ان شاالله سرعت انتشار ویروس کاسته شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.