دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خوزستان از آغاز ضدعفونی معابر و اماکن ایذه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین حسین احمدی دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خوزستان گفت: همه ما باید برای مقابله با شیوع ویروس کرونا دست به کار شویم و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نیز در ایذه وارد میدان شده است.

او بیان کرد: یک هفته از آغاز ضدعفونی معابر و اماکن در ایذه می‌گذرد و در این مدت خیابان حافظ جنوبی و کوچه‌های منتهی به آن، بانک‌ها، مغازه‌ها، پاساژ‌ها و پارک‌های سطح شهر ضدعفونی و گند زدایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین احمدی اظهار داشت: این عملیات در خیابان شهید عبدالمجید کیانی و محله نورآباد نیز انجام شده‌است و ضدعفونی کردن عابربانک‌ها نیز به صورت مداوم انجام می‌شود.

دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خوزستان احمدی افزود: تلاش ما این است که تا فروکش کردن بحران کرونا در کنار مردم باشیم و به این عملیات ادامه دهیم.

در حال حاضر تعداد بیماران ناشی از کرونا در خوزستان به ۱۵۸ نفر رسیده است که از این تعداد تا کنون ۳۰ نفر فوت کرده اند، ۵۹ نفر بهبود یافته‌اند و ۶۹ نفر تحت درمان قرار دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار