مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:در عملیات مهپاشی حدود ۱۲ هزار لیتر آب و حدود ۶۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده به صورت مهپاش مصرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آتشپاد محسن گلابی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در عملیات مهپاشی شب گذشته اطراف مراکز درمانی پذیرش بیماران کرونایی، پیاده روها، خیابان‌ها و مکان‌های عمومی همچون ایستگاه‌های اتوبوس، BRT، نرده‌ها و پل‌های عابر پیاده ضدعفونی شد.

او با بیان اینکه در این عملیات حدود ۱۲ هزار لیتر آب و حدود ۶۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده به صورت مهپاش مصرف شد، افزود: این عملیات هر شب به مدت چهار ساعت ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: در عملیات مهپاشی و ضدعفونی معابر شهر، نیرو‌های عملیاتی این سازمان با پوشش کامل حاضر شده و ضدعفونی معابر را در نهایت دقت و توجه انجام دادند.

او با اشاره ه اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا در آتش نشانی اصفهان، گفت: ماسک‌های تنفسی در اختیار پرسنل اداری این سازمان قرار گرفته و برای استفاده تمام آتش نشانان، ایستگاه‌ها و محل‌های قرار گیری امکانات آتش نشانی اصفهان مواد ضد عفونی خریداری و ارائه شده است.

آتشپاد گلابی خاطرنشان کرد: توصیه‌های لازم برای ورود آتش نشانان به محل حوادث تذکر داده شده تا در صورتی که موارد مشکوک و محل آلوده است تمهیدات لازم را در نظر گرفته و از لباس‌های مخصوص استفاده کنند.

او اظهار کرد: از تمام شهروندان انتظار می‌رود با رعایت بهداشت فردی و جمعی، مراقبت‌های شخصی و همچنین پرهیز از هیجان‌زدگی، نهاد‌های دست‌اندرکار را در پیشگیری از شیوع این بیماری یاری کنند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
این استاندار اصلا قصد نداره پاساژها وفروشگا ههای بزرگ رو تعطیل بکنه.آخه دیگه کی میخواد به فکر باشه که این کارها لازمه.استان های دیگه خیلی زود همه جا روقرنطینه کردن