معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: به منظور جلوگیری از تجمع و انتشار ویروس کرونا، طرح آرامش بهاری امسال در بقاع متبرکه استان یزد اجرا نمی شود.

کرونا طرح آرامش بهاری امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد را لغو کردحجت الاسلام مجید کرمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: هر ساله با فرارسیدن سال نو، طرح آرامش بهاری در ایام پایانی سال تا ۱۵ فروردین‌ماه برگزار می‌شد؛ اما امسال به منظور جلوگیری از تجمع افراد و انتشار ویروس کرونا، طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان یزد اجرا نمی‌شود.

حجت الاسلام کرمی افزود: برپایی خیمه‌های معرفت، ایستگاه همه واقف باشیم، ایستگاه صلواتی، غرفه کودک، عرضه محصولات فرهنگی، پاسخگویی به مسائل شرعی، غرفه مشاوره خانواده و ... از جمله برنامه‌هایی بود که در قالب طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا می‌شد.

او در ادامه با اشاره به برپایی ایستگاه های سلامت در بقاع متبرکه به جای اجرای طرح آرامش بهاری، اظهارداشت: تست قند خون، سنجش فشار خون، مشاوره سبک زندگی سالم و ... از جمله خدماتی است، که در این ایستگاه ها به زائران ارائه می شود.

در ادامه با بیان اینکه درب تمامی بقاع متبرکه استان یزد به روی مردم باز است، تصریح کرد: درب‌های ورودی و خروجی اماکن متبرکه، ضریح مطهر، جامهری، سرویس بهداشتی، زائرسرا و تمام سطوحی که مردم با آن تماس دارند، در نوبت‌های مختلف با مواد شوینده ضدعفونی و استریل می‌شوند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار