نهادها و دستگاه‌های پرتردد استان یزد شیفت بندی می شوند

به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، نهادهای پرتردد و خدمات رسان استان یزد تا پایان سال به صورت شیفتی صبح و عصر به مردم ارائه خدمت دهند.

نهادها و دستگاه‌های پرتردد استان یزد شیفت بندی می شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، در اطلاعیه شماره ۵۰ ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا آمده است:

به اطلاع می‌رساند بنا به تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس، نهاد‌های پرتردد و خدمات رسان استان مانند ثبت اسناد رسمی، ثبت احوال، دفاتر پیشخوان، باجه‌های پستی و... موظف شدند تا پایان سال به صورت شیفتی صبح و عصر به مردم ارائه خدمت دهند.

همچنین همه مدیران استان موظف هستند با استفاده از ظرفیت دورکاری تعداد کارمندان خود را به حداقل رسانده و از کارکنانی که حضور آن‌ها ضرورت دارد به صورت شیفتی و چرخشی استفاده کنند.

بر اساس آخرین اخبار از ابتدای شیوع کرونا این بیماری در استان یزد تاکنون  آزمایش ۱۵۰ نفر از افراد مشکوک به کرونا مثبت اعلام شده است و ۲۰ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

بنابر گفته نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد: بیش از ۴۰۰ تخت بیمارستانی استان از بیماران کرونایی پر شده و همه ظرفیت بیمارستان‌های ما تکمیل است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.