فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری ۳ نفرعامل تیراندازی به سمت منازل مردم و یک قاضی دادگستری در شهرستان اندیمشک در کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی شبانه به طرف درب منزل یکی از قضات دادگستری اندیمشک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با کار اطلاعاتی در کمتر از ۷۲ ساعت ۳ نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی ۳ عملیات جداگانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل اختفاء متهمان تعداد ۲ قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه ۴۷ فشنگ جنگی که در تیراندازی‌ها از آن‌ها استفاده شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۳ فقره تیراندازی به سمت منازل اشخاص، قاضی دادگستری اندیمشک و خودرو گشت انتظامی پاسگاه چمگلک اعتراف کردند، تصریح کرد: پلیس در برقراری نظم وامنیت بدون مماشات و برابر قانون با مجرمان جرائم خشن برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.