مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: مرز دوغارون به صورت روزانه و در دو نوبت صبح و عصر ضد عفونی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسین آقایی مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و برگزاری جلساتی که با حضور فرماندار شهرستان، مدیر شبکه بهداشت و درمان و مسئولین گمرک دوغارون انجام شد، مقرر شد که تمهیدات لازم جهت پیشگیری از انتشار این ویروس انجام شود.

او ادامه داد: در منطقه ویژه اقتصادی با توجه به اینکه در نقطه صفر مرزی قرار داریم و تردد رانندگان زیادی را شاهد هستیم و به لحاظ اینکه روزانه بین هزار تا هزار و ۲۰۰ نفر کارگر و کارمند، نمایندگان شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان ایرانی و افغانستانی در این مجموعه تردد دارند، در ابتدای امر نسبت به تهیه ملزومات انفرادی از قبیل ماسک، دستکش و ژل اقدام نمودیم که در اختیار کارکنان قرار گرفت.

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: همه روزه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمام قسمت‌های اداری گمرک و سالن‌های منطقه ویژه توسط کارکنان ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

آقایی افزود: با همت دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی در لشکر ۳۸ زرهی شمال شرق کشور، روز‌های سه شنبه و چهارشنبه کلیه قسمت‌های منطقه ویژه، معابر ورودی و خروجی سالن‌های اداری و کامیون‌های ورودی و خروجی ضدعفونی و گندزدایی شده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

مرز دوغارون به عنوان معبر رسمی ورود به جمهوری اسلامی ایران در ۲۵۰ کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد.
 
انتهای پیام// ا.چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.