مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، همزمان با نزدیک شدن به چهارشنبه پایان سال از شهروندان درخواست‌هایی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی قانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نیرو‌های آتش نشانان از بامداد ۱۱ اسفند ماه تاکنون معابر، المان‌ها و بیمارستان‌های شهر را ضد عفونی کرده و این روال تا پایان بحران ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: آتش نشانان ما در این روز‌ها علاوه بر انجام همه عملیات‌های اطفایی و امدادی، در جهت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا مشغول خدمت رسانی به شهروندان شیرازی هستند پس ضروری است که با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه پایان سال با بی احتیاطی کار آتش نشانان در حوزه‌های آتش نشانی و سلامت را دو چندان نکنیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اضافه کرد: در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه حادثه، سریعاً و در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام خواهند شد، والدین در این روز‌ها نقش بسیار پررنگی در کاهش حوادث خواهند داشت و همکاران ما در این روز‌ها در آماده باش کامل بسر می‌برند.

قانع با بیان اینکه کادر درمان کشور این روز‌ها در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند، تصریح کرد: کادر درمان، ایثار و فداکاری بسیار بزرگی از خود به یادگار گذاشتند و از همه آن‌ها تشکر و سپاسگزاری می‌کنم و بدون شک مردم کشورمان قدردان زحمات جامعه پزشکی و درمانی کشور هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.