مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف دارو‌های قاچاق در شهرستان نیر

فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۱ هزار و ۹۰۰ قلم انواع داروی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات ماموران یگان امداد شهرستان نیر خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیگیری تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، مأموران یگان امداد شهرستان نیر به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و با هماهنگی قضائی خودرو را متوقف کردند.

او افزود: مأموران یگان امداد در بازرسی اتوبوس ۸۱ هزارو ۹۰۰ عدد داروی قاچاق و خارج از شبکه توزیع که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ارزش دارو‌های قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان را یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

مرگ کارگر اردبیلی بر اثر سقوط از ساختمان

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، گفت: کارگر ۵۴ ساله اردبیلی هنگام کار در ساختمان بر اثر سقوط از طبقه سوم جان باخت.

سرهنگ عادل منیر افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط کارگر از ساختمان در حال احداث در شهرک آزادی اردبیل، بلافاصله مأموران انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.

او افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، کارگر ۵۴ ساله پس از اتمام کار، برای تعویض لباس قصد پایین آمدن از ساختمان را داشته که از دوبلکس طبقه سوم از فاصله ۳ متری به کف طبقه دوم سقوط و به علت خونریزی از ناحیه سر و صورت در دم فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل بیان کرد: با هماهنگی قضائی جسد کارگر به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.