مشخصات دو گوشی جدید ریلمی فاش شد

اطلاعات بنچمارک دو گوشی جدید از ریلمی که یکی Realme 6i و دیگری RMX2063 است، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ریلمی گوشی‌های هوشمند سری ۶ را معرفی کرد. گوشی‌های جدید دارای مشخصات بسیار خوبی مانند دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، صفحه نمایش ۹۰ هرتزی و شارژ سریع ۳۰ واتی هستند؛ تمام این مشخصات با قیمتی معقول در گوشی‌های جدید وجود دارند و قرار نیست برای داشتن آن پول زیادی هزینه شود.

فهرست منتشر شده از اطلاعات گوشی Realme 6i

آنطور که پیداست، این شرکت در تلاش است Realme 6i را با انتشار فهرست دقیق FCC که طراحی گوشی و مشخصات کلیدی آن را آشکار می‌سازد معرفی کند. در حال حاضر، همان تلفن در Geekbench در کنار یکی دیگر از تلفن‌های آینده ریلمی که دارای شماره مدل RMX2063 بود، مشاهده شده است.

مشخصات دو گوشی جدید از ریلمی فاش شد

مشخصات دو گوشی جدید از ریلمی فاش شد

مشخصات به دست آمده از آزمایش بنچمارک Realme  6i

گوشی Realme 6i، با شماره مدل RMX2040، دارای تراشه MediaTek Helio G70 است که با ۴ گیگابایت همراهی شده و از اندروید ۱۰ به عنوان سیستم‌عامل استفاده می‌کند. این گوشی در آزمایش تک هسته‌ای موفق به کسب ۳۴۵ امتیاز و ۱۲۹۳ امتیاز در آزمایش چند هسته‌ای شده است. فهرست FCC از دو هفته پیش هم نشان می‌داد که این گوشی از یک ناچ قطره‌ای در صفحه نمایش خود، ۴ دوربین اصلی در پنل پشتی با یک شوتر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۱۸W، یک کانکتور microUSB و یک جک هدفون بهره خواهد برد.


بیشتر بخوانید: پیش بینی ناسا از برخورد یک شهاب سنگ به زمین 


مشخصات دو گوشی جدید از ریلمی فاش شد

مشخصات به دست آمده از آزمایش بنچمارک دستگاه مرموز RMX2063 

دومین فهرست Geekbench برای دستگاه RMX2063 آینده، یک تلفن با رم ۸ گیگابایتی را نشان می‌دهد که از لحظه عرضه از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند. این تراشه یک مدل Qualcomm بی‌نام است که در فرکانس پایه ۱.۸ گیگاهرتز با مادربرد "آتول" اجرا می‌شود و هنوز در دستگاه‌های دیگر مشاهده نشده است. این دستگاه در آزمایش تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۵۷۰ شد و در آزمایش چند هسته‌ای ۱۶۸۳ امتیاز کسب کرد. طبق معمول، ما می‌خواهیم سرنخ‌های بیشتری راجع به این تلفن‌های آینده Realme به دست بیاوریم، بنابراین در آینده با خبر‌های بیشتری بر می‌گردیم.

مشخصات دو گوشی جدید از ریلمی فاش شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار