فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: عاملان سرقت مسلحانه طلا فروشی در شهرستان دزفول در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دزفول با همکاری رئیس پلیس آگاهی استان کمتر از ۴۸ ساعت، ۲ سارق مسلح طلا فروشی در این شهرستان را دستگیر کردند.

او بیان کرد: با یک کار فنی و پیچیده اطلاعاتی کار آگاهان توانستند رد سارقان را پیدا کرده و در ساعت ۱۹ و ۲۰ عصر امروز آن‌ها را از مخفیگاه شان دستگیر نمودند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: از این سارقان یک قبضه سلاح جنگی به کار رفته در سرقت به همراه ۲ تیغه خشاب و ۱۱ عدد النگو سرقتی که ۵ النگوی آن مربوط به طلا فروش دزفولی بود را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات بعمل آمده متهمان دستگیر شده به بزه ارتکابی سرقت طلا فروشی وکشته شدن صاحب مغازه اعتراف کردند

عصر دوشنبه هفته جاری یک طلا فروشی در خیابان امام (ره) دزفول مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت که صاحب این طلا فروشی پس از مجروح شدن و انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان باخت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
تو رو خدا اینا رو فقط اعدام نکنین اینا رو باید بلایی به سرشون اورد که کسی حتی به خودش اجازه فکر کردن به دزدی رو نده به خدا اعدام کمه