معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۰۱ سبد غذایی در بین مددجویان این نهاد توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نصیر محمودی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۷۰۱ سبد غذایی در بین مددجویان این نهاد توزیع شد.

او با اشاره به نقش مؤثر مؤسسات خیریه در کمک به نیازمندان افزود: این مؤسسات همواره در کنار نهاد‌های حمایتی در راستای رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان تلاش می‌کنند.

محمودی با بیان اینکه مؤسسات خیریه در زمینه تأمین هزینه‌های درمان، معیشت، تأمین جهیزیه، احداث مسکن و تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند فعالیت می‌کنند اضافه کرد: همچنین این مؤسسات در فواصل زمانی مختلف سبد‌های غذایی تهیه و در اختیار مددجویان قرار می‌دهند.

او با اشاره به ثبت چهار هزار و ۵۰۰ فرزند یتیم و محسنین در سامانه اکرام ایتام کمیته امداد استان ادامه داد: نیکوکاران علاقمند به مشارکت در طرح اکرام «حمایت از فرزندان ایتام و محسنین» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ارسال عدد یک به شماره پیامک ۳۰۰۰۸۳۲۱ و ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت نام کنند و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰۰ هزار ریال سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار