آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به دو هزار و ۸۶۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ارائه شد.

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به دو هزار و ۸۶۰ مددجوبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک‌پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به دو هزار و ۸۶۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد طی سال جاری خبر داد.

او با بیان اینکه برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی براساس توانایی‌ها، ظرفیت‌ها و نیاز‌های ساکنان هر منطقه تعریف شده است، افزود: ارائه آموزش‌های تخصصی در راستای افزایش مهارت مددجویان برای ورود به بازار کار انجام می‌شود.

ملک‌پور اضافه کرد: مددجویان دوره‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در رشته‌های صنایع دستی، دامپروری، خدمات، صنفی و صنعتی گذرانده‌اند.

او ادامه داد: از ابتدای امسال، ۶۹۶ زن سرپرست خانوار و یک هزار و ۹۰۰ دختر خانواده مددجویان تحت این نهاد مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

ملک‌پور تعداد مردان تحت حمایت که دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای را گذرانده‌اند ۲۶۴ نفر اعلام کرد و گفت: مددجویان پس از گذراندن دوره‌های مهارت‌آموزی می‌توانند با ارائه طرح اشتغال و تأیید کارشناسان این حوزه برای دریافت وام اشتغال به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار