چوبینه گفت: تمام ۱۸ مرکز شهر سالم در ایام نوروز دایر است و به همراه ۵ پایگاه اورژانس به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

خود بیمار پنداری؛ مردم به خاطر عطسه به مراکز درمانی نروند/ همه مراکز شهر سالم در ایام نوروز دایر استحمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و در معرض خطر بودن نیروهای خدمات شهری، گفت: آموزش‌های مراقبتی و بهداشتی به صورت مجازی ارائه می شود و اگر کسی علائمی مشکوک داشت می تواند با تماس تلفنی وضعیت سلامتی خود در خصوص ابتلا به کرونا را چک کند.

مدیرعامل شهر سالم تصریح کرد: اگر کسی نیاز به رسیدگی داشت باشد، آدرس او را دریافت می کنیم و پزشکان ما به بالین او خواهند رفت.

او با بیان اینکه خدمات درمانی شهر سالم شامل همه شهروندان می شود، گفت: مردم در این شرایط دچار خود بیمار پنداری شده اند و تقاضا داریم، به محض عطسه ای کوچک به مراکز درمانی مراجعه نکنند، زیرا که همین طبق آمار جهانی ۴۲ درصد ابتلا به کرونا در مراکز درمانی صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید: توزیع بیش از ۴ هزار بسته بهداشتی در ۲۱ گرمخانه تهران


چوبینه تاکید کرد: از مردم عزیز تقاضا دارم، از دید و بازدید در ایام نوروز خودداری کنند و کمتر از منزل خارج شوند و امسال تمام ۱۸ مرکز شهر سالم در ایام نوروز دایر است و به همراه ۵ پایگاه اورژانس به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرعامل شهر سالم اظهار کرد: در تمام درمانگاه‌ها مسیر پذیرش بیمارانی را که تب دارند از سایر بیماران جدا کرده ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا ، شهر سالم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار