معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان کرمانشاه، از آغاز پویش عیدانه بهزیستی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،زهره شریفی معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری پویش عیدانه این معاونت به مناسبت آغاز سال جدید و جمع‌آوری کمک نقدی و غیرنقدی برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان کرمانشاه، گفت : پویش عیدانه پس از چهار پویش موفق در سال‌جاری به منظور تامین بخشی از مایحتاج شب عید مددجویان نیازمند زیر پوشش آغاز شده و تا آخر اسفندماه ادامه دارد.

او با دعوت از تمامی هم استانی‌های برای پیوستن به پویش عیدانه بهزیستی، گفت : امیدواریم همه مردم خود را در این پویش سهیم بدانند و مسؤولیت اجتماعی خود را در قبال دیگران عهده‌دار شوند.

 معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان کرمانشاه،گفت: همشهریان می‌توانند اقلام کمکی خود را مانند برنج، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی، قند، شکر، روغن، حبوبات و... را به مراکز بهزیستی سراسر استان و در شهر کرمانشاه علاوه بر مدیریت بهزیستی کرمانشاه به مراکز تامین و توسعه شهید فیاض بخش واقع در الهیه شهرک بهداری و مرکز تامین و توسعه شهید ادبیان واقع در میدان شهدا جنب میدان تره‌بار تحویل دهند.

شریفی گفت: شماره کارت ۱۶رقمی ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲ بهزیستی استان، شماره حساب ۴۱۵۶۰۳۴۵۴۱۵۸۵۳۴۸ و همچنین کد دستوری #۱۲۰*۶۶۵۵*آماده دریافت کمک‌های نقدی خیران نیک‌اندیش و هم استانی‌های گرامی است.

این مسؤول گفت: پویش مردمی تامین جهیزیه (حلقه وصل)، پویش تامین لوازم التحریر (مشق مهر)، پویش لباس گرم زمستانه و پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای هموطنان سیل‌زده از دیگر پویش‌های موفق این معاونت است که طی سال‌جاری برگزار شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.