رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از اتمام عملیات روکش آسفالت در محور روستایی غنی آباد- نیگنان خبر داد.

خیری  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور‌های مواصلاتی شهرستان بشرویه ، عملیات روکش آسفالت اسلای سیل از بهترین نوع روکش آسفالتی در محور غنی آباد – نیگنان به طول تقریبی ۳ کیلومتر به اتمام رسیده، است.

او افزود: محور نیگنان – هنویه  که در همین مسیر قرار دارد  در سال جاری ۸ کیلومتر آن عملیات فوگسیل انجام شده و در دهه مبارک فجر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه، تصریح کرد: این پروژه بصورت پیمانی و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و سی و یک میلیون ریال در اسفند ماه سال جاری توسط پیمانکار مربوطه اجرایی شد.

خیری، با اشاره به اینکه از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی بشرویه است اظهار کرد:  در همین راستا در سال جاری بیش از ۲۱ کیلومتر راه‌های حوزه شهرستان بشرویه روکش آسفالت (فوگسیل و اسلاری سیل) انجام شده است.

خیری، بیان کرد: رسیدگی مناسب به راه‌های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان بشرویه نیازمند اعتبارات استانی بیشتر می‌باشد که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محور‌های حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌نماید.

او در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه، عنوان کرد: پروژه احداث راهدارخانه ارسک – احداث و آسفالت راه روستایی اتحاد - احداث و آسفالت قسمتی از محور‌های جوزردان به کرند– بشرویه به چاهنو و همچنین روکش آسفالت قسمتی از محور‌های اصلی بشرویه- فردوس و بشرویه – ارسک و فوگسیل محور‌های روستایی و احداث پل در محور بشرویه- رقه از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه می‌باشد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار