مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، مرز‌های استان تا پانزدهم فرودین ۹۹ بر روی تردد‌های مسافرتی بسته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: براساس مصوبه ستاد استانداری مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا ویروس، مرز‌های آذربایجان غربی با کشور ترکیه تا پانزدهم فروردین ۹۹ بسته است و تردد‌های مسافرتی در این مبادی انجام نخواهد شد. همچنین مرز‌های تردد مسافرتی این استان با عراق و جمهوری آذربایجان تا اطلاع ثانوی بسته است.

او افزود: با توجه به اینکه در برخی شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای و گروه‌ها و شبکه‌های مجازی، تبلیغاتی مبنی بر برگزاری انواع کنسرت‌ها و فیستوال‌ها در کشور‌های همجوار صورت می‌گیرد لذا هموطنان و همشهریان لازم است که از موضوع بسته بودن مبادی مرزی اطلاع داشته و به این آگهی‌ها که بعضا دنبال کلاهبرداری و سو استفاده هستند توجه نداشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی ادامه داد:موضوع بسته بودن مرز‌های استان قبلا به صورت رسمی به همه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان ابلاغ شده و این دفاتر هیچگونه فعالیتی در زمینه تبلیغات سفر‌های برون مرزی، جذب و پذیرش مسافر ندارند و در صورت مشاهده، با متخلفین برابر با قانون برخورد خواهد شد.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ابوالفضل
۱۵:۳۱ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام وقت شما بخیر .من از ترکیه زمینی میخوام بیام ایران آیا برای ورود هم بسته هستش. یا مشکلی ندارم.ممنون میشم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام از اون سمت باز هستش