رئیس کمیته امداد تربت جام گفت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه ۳۷۵ نوعروس تحت حمایت با دریافت کمک هزینه ازدواج و یا جهیزیه راهی خانه بخت شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شیرمحمد شاکربرآبادی رئیس کمیته امداد تربت جام گفت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه ۳۷۵ نوعروس تحت حمایت با دریافت کمک هزینه ازدواج و یا جهیزیه راهی خانه بخت شدند.
 
او با بیان اینکه این نهاد به دنبال ترویج فرهنگ ازدواج آسان است، ادامه داد: برای این ۳۷۵ نوعروس یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که این امر به صورت نقدی و یا اهدای لوازم ضروری زندگی انجام شد.
 
رئیس کمیته امداد تربت جام گفت: برای کمک به ازدواج نوعروسان و راهی شدن آن‌ها به خانه بخت از منابع داخلی کمیته امداد و کمک‌های مردمی و صدقات استفاده شده است.
 
شاکربرآبادی افزود: نیکوکاران تربت جامی همیشه در صحنه حاضر هستند و با اهدای کمک‌های نقدی خود در امر ازدواج نوعروسان و زوج‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد به مشارکت با کمیته امداد پرداختند.
 
او با بیان اینکه ۱۱ هزار خانور با جمعیت ۲۸ هزار نفری از این اداره خدمت می‌گیرند، تصریح کرد: اکنون تربت جام ۱۰ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد و نیکوکاران راه اندازی و فعال شده است که به امور نیازمندان رسیدگی می‌کنند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار