معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۵۰۰ طرح اشتغال را با اعطای تسهیلات راه اندازی و ایجاد کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آرزو حیدریان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۵۰۰ طرح اشتغال را با اعطای تسهیلات راه اندازی و ایجاد کرده است.
 
او با اشاره به اینکه چشم‌انداز فعالیت‌های این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی و خروج مددجویان توانمند شده از چرخه حمایت است، ادامه داد: بر این اساس، راهبرد اصلی کمیته امداد بسترسازی برای درآمدزایی مددجویان تحت حمایت و ایجاد زمینه خوداتکایی و توانمندی جامعه هدف این نهاد با محوریت اشتغال است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه خدمات اشتغال از استعداد یابی و ارائه مشاوره شغلی تا نظارت ۵ ساله بر طرح‌های اجرا شده به مددجویان ارائه می‌شود، گفت: برای اجرای این ۷۵۰۰ طرح اشتغال ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تسهیلات بانک‌های عامل و منابع داخلی پرداخت شده است.

حیدریان با اشاره به اینکه به منظور پیشرفت این طرح‌ها کارشناسان حوزه اشتغال نظارت‌های مستمر فنی و تخصصی خود را اعمال می‌کنند، افزود: مشاغل اجرا شده در بخش‌های کشاورزی، دامپروی، صنایع دستی، خدمات، صنفی-صنعتی و شیلات توسط بانوان و مردان از جامعه مددجویی، اعضای خانواده آن‌ها و اقشار نیازمند ایجاد شده است.
 
او تصریح کرد: از کلیه نخبگان دانشگاهی و فارع التحصیلان به منظور ارائه ایده‌های جدید در زمینه‌های مختلف اشتغال نیازمندان و دانش بنیان دعوت به همکاری کرد.

  خدمات اشتغال زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب ۷ گام تعیین و ارائه می‌شود.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.