مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت:به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا پذیرش مسافر در مراکز رو باز و سرپوشیده شهر و نصب چادر در مجموعه باغ فدک ممنوع است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن محمدحسینی مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: نوروز امسال به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا پذیرش مسافر در مراکز رو باز و سرپوشیده شهر و نصب چادر در مجموعه باغ فدک ممنوع است.

حسن محمدحسینی از ممنوعیت اجاره خانه، ورزشگاه و مراکز اقامتی به مسافران نیز در نوروز خبرداد و افزود: ماموران گشت این اداره کل در صورت مشاهده چادر خوابی بر اساس دستور العمل ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با متخلفان برابر قانون برخورد خواهند کرد.

او همچنین به تعطیلی تمامی مراکز اقامتی و تفریحی ناژوان و صفه در ایام نوروز اشاره کرد و گفت:به منظور مقابله با بیماری کرونا بازارچه‌های موقت که در سال‌های گذشته در برخی مناطق شهر اصفهان در ایام پایان سال برپا می‌شد، امسال شکل نخواهد گرفت.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در خصوص برخورد با دست‌فروشان به ویژه در شرایطی که خطر شیوع کرونا وجود دارد نیز افزود: با اقداماتی که پیش از شیوع کرونا از سوی نیرو‌های پیشگیری از تخلفات شهری صورت گرفت، تعداد دست‌فروشان به حداقل رسیده بود.

مجموعه باغ فدک اصفهان با بیش از ۷۲ هکتار مساحت در شمال شرق اصفهان قرار دارد، و در تابستان و نوروز سال‌های گذشته میزبان حدود ۱۲ تا ۱۵ هزار مسافر بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.