رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: خیرین مهابادی ۱ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا ویروس به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان تعهد کردند.

بهزاد رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  گفت: یک میلیارد ریال از سوی خیرین مهابادی برای مقابله با ویروس کرونا به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد اهدا شد که این مبلغ تعهد شده برای تهیه اقلام بهداشتی و مورد نیاز بخش ایزوله و پرسنل و کادر بیمارستان و تهیه لباس‌های حفاظتی هزینه می‌شود.

بهزاد اظهار داشت: پیش بینی شده است از محل این کمک‌های نقدی تمهیداتی برای افزایش تخت‌های مربوط به بخش مراقبت‌ها ویژه از بیماران احتمالی کرونا هزینه شود.

او افزود: پیش از این انجمن داروسازان مهاباد با پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بیش از ۲۰ هزار ماسک را به صورت پیش خرید تقبل کردند که در صورت تامین در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد در پایان تصریح کرد: سعی و تلاش همه مسئولان شهرستان و دستگاه‌های اجرایی، کنترل این ویروس و جلوگیری از شیوع آن است که به صورت شبانه روز و با تمام توان در حال اجرا است.

بهزاد گفت: ۱۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا ویروس جدید در بخش ایزوله بیمارستان امام خمینی این شهرستان تحت مداوا و مراقبت‌های ویژه قرار گرفته اند که با خدمات رسانی حال مریض‌ها بهبود می‌یابد.

طبق اطلاعیه سخنگوی وزارت  بهداشت کشوری هم اکنون و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۸۸۱ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۸۰۴۲ نفر رسیده است.

او افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۳۷۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و روند بهبودی و ترخیص این بیماران افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.