رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۲ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب چهارشنبه با برگزاری ۲ دیدار دیگر در مرحله حذفی پیگیری می‌شود و نمایندگان انگلیس - اسپانیا و فرانسه - آلمان به مصاف یکدیگر می‌روند، این دیدار‌ها در حالی دنبال می‌شود که مسابقات لیگ قهرمانان اروپا هم این روز‌ها تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است و تعدادی از دیدار‌های آن بدون حضور تماشاگردان دنبال می‌شود.  

پاری سن ژرمن - دورتموند / امید صعود پاریسی‌ها به ستارگان 

تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و دورتموند امشب در یکی از دیدار‌های جذاب و دیدنی در ورزشگاه خالی از تماشاگر برابر هم به میدان می‌روند، این دیدار قرار است در پاریس برگزار شود و برای تیم میزبان اهمیت بسیار زیادی دارد، شاگردان توخل نمی‌خواهند به آسانی از لیگ قهرمانان اروپا کنار بروند و امیدوارند شکست ۲ -۱ دور رفت را جبران کنند و به دور بعدی این رقابت‌ها برسند.

زنبور‌ها این روز‌ها شرایط نسبتا خوبی در بوندس لیگا آلمان دارند و توانستند جایگاه شان در جدول رده بندی را نسبت به هفته‌های قبل بهتر کنند و حالا با صدر جدول تنها ۴ امتیاز فاصله دارند و تیم دوم بوندس لیگا هستند. پاریسی‌ها هم در طرف مقابل شرایط خوبی دارند و همانند فصل‌های گذشته در رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه صدرنشین هستند.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم‌های فوتبال رئال مادرید،  کلوب بروژ و گالاتاسرای هم گروه بود و در نهایت با کسب ۱۶ امتیاز به عنوان صدرنشین به دور حذفی رسید، تنها نتیجه‌ی آن‌ها که باعث شد  امتیاز  از دست بدهند، دیدار مقابل رئال مادرید بود که آن هم در سانتیاگو برنابئو و در قلب مادرید به تساوی کشیده شد. پاریسی‌ها در دور گروهی این مسابقات ۱۷ گل زدند و تنها ۲ گل دریافت کردند که آن هم به همان تساوی ۲ -۲ برابر رئال مادرید باز می‌گردد، شاگردان توخل شرایط خوبی دارند و امیدوارند در این دور از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نتایج به مراتب بهتری هم کسب کنند.

دورتموند در طرف مقابل، اما وضعیت متفاوتی دارد، آن‌ها با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم گروهشان پس از بارسلونا به مرحله حذفی رسیدند و تا روز آخر هم جدال سختی برای صعودشان به دور حذفی داشتند. زنبور‌ها در دور گروهی و در مجموع ۶ بازی که به میدان رفتند ۸ گل زدند و ۸ گل هم دریافت کردند که این مسئله نشان دهنده آن است که نماینده آلمان دفاع خیلی خوبی در این رقابت‌ها نداشته است.  

آمار

  •  پاریسی‌ها در ۵ دیدار گذشته شان ۳ برد، یک باخت و یک تساوی داشته اند این در حالی است که دورتموند در ۵ بازی گذشته به آمار ۵ برد پیاپی دست یافته است.
  •  رویس و دلنی برای دورتموند و هره را و داگبا به دلیل مصدومیت و وراتی و مونیر هم به دلیل دریافت کارت قرمز  برای پاری سن ژرمن در این مسابقه غایب هستند.  

لیورپول - اتلتیکو مادرید / آخرین امید‌های قهرمان برای بقا 

دیگر دیدار جذاب و دیدنی امشب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مصاف تیم‌های فوتبال لیورپول و دورتموند خواهد بود که به میزبانی آنفیلد برگزار می‌شود، این بازی در دیدار رفت با نتیجه ۱ -۰ به سود شاگردان سیمئونه به پایان رسید و قرمز‌های مرسی ساید که در ۲ سال گذشته این رقابت‌ها به یک قهرمانی و نایب قهرمانی رسیده اند باید در مصافی سخت تنها شانسشان در این رقابت‌ها را برابر اتلتیکو سخت کوش بیازمایند.  

لیورپولی‌ها در این فصل از رقابت‌های لیگ جزیره هم بازی‌های فوق العاده را به نمایش گذاشتند و با برد‌هایی که به دست  آورده اند حالا با بیش از ۲۰ امتیاز اختلاف  با تیم دوم جدول رده بندی در شرف طلسم شکنی و کسب عنوان قهرمانی در لیگ جزیره پس از نزدیک به ۴ دهه هستند.

شاگردان کلوپ در لیگ قهرمانان اروپا،  اما شرایط متفاوتی داشتند و در پایان با سختی با کسب ۱۳ امتیاز به عنوان صدرنشین از گروهشان صعود کردند.  قرمز‌های مرسی ساید از مجموع ۶ دیدار ۴ برد، یک تساوی و یک شکست داشتند، آن‌ها در مجموع ۱۳ گل هم زدند و ۸ گل هم دریافت کردند با این حال آن‌ها تیم خوبی هستند و قطعا برای اتلتیکو مادرید حریف آسانی نیستند.  

شاگردان سیمئونه اگرچه با دوران ایده‌آل و اوج خود فاصله دارند، اما بازی  به بازی بهتر می‌شوند و امیدوارند در این بازی هم نتایج خوبی بگیرند، آن‌ها در گروه چهارم دور مقدماتی با تیم‌های یوونتوس، بایرلورکوزن و لوکومتیو مسکو هم گروه بودند و در پایان هم با ۱۰ امتیاز به دور دوم رسیدند. اتلتیکویی‌ها در مجموع ۶ بازی که به میدان رفتند به ۳ برد، یک تسوای و ۲ بخت دست یافتند، آن‌ها ۸ گل هم زدند و ۵ گل هم دریافت کردند.  

آمار 

  • لیورپول در ۵ دیدار گذشته اش، ۲ بردو ۳ باخت دور از انتظار داشته است این در حالی است که اتلتیکو مادرید آمار  ۲ برد و ۳ تساوی ثبت کرده است.
  • پودا و لمر برای اتلتیکو مادرید و کلاین، شقیری و آلیسون  برای لیورپول به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار