مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: چهار هزار و ۲۰۰ محلول ضد عفونی کننده بین بیماران خاص، بیماران صعب العلاج و سالمندان زمین‌گیر استان توزیع می‌شود.

چهار هزار محلول ضد عفونی‌کننده بین گروه‌های خاص توزیع می شود به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سلم‌آبادی مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت : کمک‌های مردم به نیازمندان و محرومان در قالب جشن نیکوکاری از طریق روش‌های الکترونیکی تا پایان سال همچنان ادامه خواهد داشت.

او افزود: خیران می‌توانند از طریق روش‌های الکترونیکی و غیر حضوری، چون سرشماره #۰۵۶*۱*۸۸۷۷* و یا سامانه ۰۹۶۸۸۷۷ و یا اپلیکیشن‌هایی، چون بله و سکه و سنا به محرومان و نیازمندان در آستانه سال نو کمک کنند.

سلم آبادی ادامه‌داد: همچنین نیکوکاران و خیران می‌توانند از طریق شماره حساب ۰۱۰۲۱۰۲۸۹۱۰۰۵ بانک صادرات کمک‌های خود را واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه از مددجویان عزیز درخواست داشته‌ایم که درخواست‌های خود را از طریق سامانه الکترونیکی پیگیری کنند، گفت: با این وجود اگر مددجوی ما به صورت حضوری به کمیته امداد مراجعه کرد در همان ورودی اداره از طریق مددکار ما درخواست و شماره تلفن وی دریافت و مشکل او پیگیری می‌شود تا از تجمع در اداره جلوگیری شود.

او با تأکید بر این سلامت همکاران مجموعه، برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است، بیان‌کرد: به هر یک از همکاران نیز یک اسپری ضدعفونی کننده داده‌ایم تا امکان ضد عفونی‌کردن مستمر دست‌ها در محیط اداری را داشته باشند.

سلم‌آبادی با بیان اینکه هر چند بخشی از خدمت‌رسانی به محرومان به ویژه در حوزه مددکاری از طریق دورکاری میسر نیست، ادامه‌داد: با این وجود به ادارات شهرستان‌ها ابلاغ کرده‌ایم که در زمینه حضور و فعالیت مددکاران خانم به واسطه شرایط خاص آنان تسهیل بیشتری صورت گیرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی در زمینه توزیع اقلام بهداشتی نیز گفت: در زمینه توزیع اقلام بهداشتی سه گروه بیماران خاص، بیماران صعب العلاج و سالمندان زمین‌گیر در اولویت کمیته امداد هستند که این سه گروه و پرستاران آنان مورد حمایت خاص در این زمینه قرار دارند.

او اظهار کرد: چهار هزار و ۲۰۰ محلول ضد عفونی کننده بین این سه گروه اولویت‌دار توزیع خواهیم کرد.

سلم‌آبادی ادامه داد: هرگونه توزیع اقلام بهداشتی با حضور در درب منزل این اقشار آسیب‌پذیر صورت می‌گیرد و به واسطه مشکلات عدیده بعدی در جهت تهیه اقلام، از پرداخت نقدی خودداری خواهیم کرد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.