مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: بهزیستی استان اردبیل برای کاهش بحران اضطراب کرونا مشاوره رایگان ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: بهزیستی استان اردبیل برای کاهش بحران اضطراب کرونا مشاوره رایگان ارائه می‌کند و عموم شهروندان می‌توانند با تماس شماره ۱۴۸۰ و ۱۲۳ از خدمات مشاوره‌ای این مراکز بهره‌مند شوند.

او بیان کرد: مداخله در زمان‌های بحرانی برای ارائه مشاوره از مهمترین فعالیت‌های بهزیستی که در استان اردبیل نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا تلاش کرده ایم که خدمات مشاوره‌ای در این زمینه به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل افزود: ارائه خدمات به معلولان جسمی و حرکتی از دیگر برنامه‌های بهزیستی که در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا انجام می‌شود.

ستاری با اشاره به اینکه تعطیلی مهد‌های کودک نیز تا زمان پایان دوره شیوع بیماری کرونا ادامه خواهد داشت، یادآور شد: نظارت و ضدعفونی مراکز شبانه روزی جامعه هدف به ویژه خانه‌های سالمندان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام داده خواهد شد.

او بیان کرد: رسیدگی به معلولان ضایعه نخاعی و بستری در منزل تحت پوشش بهزیستی به صورت مستمر انجام می‌شود و مبالغی جهت تهیه مواد ضدعفونی کننده و وسایل شخصی یکبارمصرف به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: اکیپ ویژه‌ای برای انجام کار‌های اداری به صورت غیر حضوری برای جامعه هدف بهزیستی پیش بینی شده تا از رفت و آمد‌های غیرضروری پرهیز شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.