حبیب جهانساز گفت: پرداخت تسهیلات بهزراعی و بهسازی چایکاران و کارخانه داران چای شمال کشور تا پایان فروردین۹۹ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حبیب جهانساز، رئیس سازمان چای کشور امروز گفت: مهلت پرداخت تسهیلات بهزراعی و بهسازی چایکاران و کارخانه داران چای گیلان و مازندران که تا ۱۵ اسفند بود تا پایان فروردین ۹۹ تمدید شده است.

او  از چایکاران وکارخانه داران شمال کشور خواست در این فرصت برای دریافت تسهیلات به اداره‌های چای محل سکونت شان مراجعه کنند.

رئیس سازمان چای کشور افزود: تا کنون بیش از ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای بهزراعی و بهسازی به ۱۱ هزار نفر از چایکاران و کارخانه داران شمال کشور پرداخت شد.

حبیب جهانساز گفت: با تجهیز، احیای و خرید ماشین‌آلات لازم کیفیت چای تولید شده در گیلان و مازندران افزایش پیدا می‌کند به همین علت سازمان چای پرداخت تسهیلاتی در این زمینه را جزو اولویت‌های خود قرار داده است.

او،  خرید ماشین‌آلات چای‌سازی، تعمیر و بازسازی ماشین‌آلات، بهداشتی کردن فضای کارخانجات و مواردی نظیر این را از جمله اهداف پرداخت تسهیلات به کارخانجات چای‌سازی اعلام کرد و افزود: با توجه به رویکرد‌ها و سیاست‌های حمایتی موجود تسهیلاتی با نرخ سود ۷ درصد به این واحد‌ها تعلق گرفت.

رئیس سازمان چای کشور،: تصریح کرد: گیلان و مازندران ۲۵ هزار هکتار باغ چای و ۶۰ هزار خانوار چایکار دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.