مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: بنابر نقشه های هواشناسی فردا صبح دمای اغلب مناطق کشور ۲ تا ۳ درجه کاهش می یابد.

صادق ضیاییان مدیر کل مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره آخرین وضعیت آب و هوای و کشور اظهار کرد: بنابر نقشه های هواشناسی پدیده غالب امشب در استان های سیستان و بلوچستان بارندگی است که انتظار می‌رود این سامانه فردا از کشور خارج شود.

وی از کاهش ۲ تا ۳ درجه ای دما در کشور خبر داد و گفت: از فردا بعدازظهر در اغلب نقاط کشور افزایش دما خواهیم داشت که این روند تا پایان هفته در کشور ادامه دارد.

به گفته ضیاییان، امشب در استان های شرقی کشور بویژه سیستان و بلوچستان و کرمان وزش باد نسبتا شدید انتظار می رود.

مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از چهارشنبه تا پایان هفته افزایش آلاینده ها را در سطح کلانشهرها بویژه تهران خواهیم داشت که با این وجود هوای آلوده را برای پایتخت شاهد خواهیم بود.

به گفته این مقام مسئول، بنابر نقشه های هواشناسی فردا صبح دمای اغلب مناطق کشور ۲ تا ۳ درجه کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه تا روز چهارشنبه در برخی استان های کشور وزش باد شدید خواهیم داشت، بیان کرد: از روز دوشنبه تا چهارشنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد نسبتا شدید بوده که در برخی مناطق موجب خیزش گرد و خاک می شود.

 پدیده خاصی برای تهران پیش بینی نمی شود

مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز پدیده خاصی برای تهران پیش بینی نمی شود، بیان کرد: بنابر نقشه های هواشناسی فردا صبح کاهش ۲ تا ۳ درجه ای دما تهران هم شامل خواهد شد.

ضیاییان در پایان آسمان امروز تهران را صاف اعلام کرد و گفت: فردا بعدازظهر افزایش تدریجی دما و در پایان هفته انباشت آلاینده ها و آلودگی هوا برای پایتخت پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار