استاندار کردستان امروز از چند واحد تولید مواد ضد عفونی کننده و لباس‌های ایزوله بیمارستانی در سنندج بازدید و از تامین سرمایە در گردش واحدهای تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در حاشیه بازدید چند واحد تولید مواد ضد عفونی کننده و لباس‌های ایزوله بیمارستانی در سنندج  با بیان اینکه در چند روز گذشته در استان مشکل تامین مواد ضد عفونی کننده وجود داشت، گفت: با پیگیری های سازمان صنعت، معدن و تجارت چند واحد خط تولید خود را عوض کردند و هم اکنون مشغول تولید مواد ضد عفونی کننده هستند.

او افزود: در دو روز گذشته این اقلام میان داروخانه ها توزیع شده و امروز و فردا هم با نظارت علوم پزشکی مواد ضد عفونی بیشتری در سطح استان توزیع می‌شود.

مرادنیا با بیان اینکه بیشتر استان‌های کشور درگیر بیماری کرونا هستند، ادامه داد: با چند استان هماهنگی جهت تهیە الکل صورت گرفتە و در روزهای آیندە توزیع ضد عفونی کنندە ها در سطح استان افزایش می یابد.

استاندار کردستان در ادامه بر ضرورت حمایت از واحدهای تولید کننده مواد شوینده و ضد عفونی کننده تاکید کرد و گفت: از منابع استانی یارانه سود تسهیلات به این واحدها پرداخت می شود و تلاش می کنیم تامین سرمایه در گردش این واحدها را تامین کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.