فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : برای پیشگیری از شیوع ویروس بیماری کرونا در شهرستان نیاز است که تمام مردم با یک عزم و همت همگانی به میدان مقابله با آن ورود کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : در طول چند روز گذشته مسوولان پای کاربوده و مردم نیز با پویش‌های مردمی مختلف اقدام‌های مناسبی را در سطح شهرستان برای مقابله با سرایت ویروس کرونا انجام داده اند.

او گفت : هم اکنون تیم‌های بهداشتی در مبادی ورودی شهرستان سرپل ذهاب اقدام به تب سنجی افراد می‌کنند و ورود مسافران به شهرستان مسافران نوروزی نیز ممنوع شده است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: شیوع بیماری از هرنقطه‌ای ممکن است اتفاق بیفتد از این رو باید همه مسوولان و مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند و به خصوص مردم از تردد‌های غیرضروری در بیرون از منزل خودداری کنند.

جمالی نیا گفت: ضدعفونی معابر و خیابان‌های سطح شهر نیز به طور مستمر برای مقابله با ویروس کرونا انجام می‌شود و همچنین پویش مردمی جوانان قلعه شاهین نیز برای گندزدایی و ضدعفونی نقاط مختلف شهرستان وارد عمل شدند که به طور قطع تاثیر مهمی در تثبیت سلامت شهرستان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خواهد داشت.

او افزود: با همت مسوولان و مشارکت مردم تمام توان خود را برای پیشگیری از شیوع این بیماری در شهرستان بسیج کرده ایم.

او از مردم خواست با توجه به اطلاع رسانی‌های صورت گرفته برای حفظ سلامت خود و خانواده به رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی پرداخته و از حضور در آیین‌های تجمعی و حضور در اماکن عمومی خودداری کنند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.