پرتابگر دیسک المپیکی کشورمان گفت: برای ملی پوشان ایران بهتر است رقابت‌های المپیک بدون تاخیر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی، پرتابگر دیسک کشورمان گفت: از مردم درخواست می‌کنم، خونسردی خود را حفظ کنند و بدانند که کرونا یک بیماری است که در همه کشور‌ها وجود دارد. امیدوارم این ویروس به زودی از کشور ما، بیرون برود. مردم ما قوی هستند و قطعا این ویروس نمی‌تواند در ایران مشکلی ایجاد کند.

حدادی درباره برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی گفت: خدا را شکر انتخابات دو و میدانی برگزار شد. خوشحال هستم که رئیس این رشته تعیین شد. داوری با بیست رای، رئیس فدراسیون دو و میدانی شد. انتخابات خوبی بود.

او گفت: از کمیته ملی المپیک و تمام اعضای مجمع تشکر می‌کنم. تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیرم تا  در المپیک ۲۰۲۰ روی سکو بروم. شرایط کمی سخت شده است. ما در جزیره کیش تمرین می‌کردیم اما پرواز‌های کیش محدود شده است. این موضوع در کل دنیا وجود دارد و نمی‌توان در این باره تصمیم گرفت، صبر می‌کنم و تمریناتم را انجام می‌دهم. دیروز با حسین توکلی در منزل، تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم.

حدادی درباره احتمال لغو المپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: امیدوارم شرایط فراهم باشد و کل کاروان ورزش کشورمان در المپیک موفق شوند. انتظار من از خودم کسب بهترین نتیجه است. هر شخصی که بهتر تمرین کند، می‌تواند بهترین نتیجه را کسب کند. هیچ ورزشکاری به دلیل احتمال لغو المپیک و شیوع کرونا تمرینات خود را لغو نکرده است.


بیشتر بخوانید : افشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی شد



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار