کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی از امروز تا پایان هفته بیش از ۱۰ درجه افزایش می‌یابد.

زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: از امروز تا پایان هفته در آسمان خراسان رضوی جوی پایدار همراه با افزایش ۶  تا ۸ درجه ای دما را شاهد خواهیم بود.
 
او ادامه داد: پدیده غالب خراسان رضوی افزایش سرعت باد و گاهی گرد و غبار به ویژه در مناطق شرقی و جنوبی استان پیش‌بینی شده است.
 
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: فریمان با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس و جوین با بیشینه دمای ۱۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت قبل بوده‌اند.
 
آهنگر زاده افزود: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در سبزوار با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
او ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز سه درجه افزایش یافته است و تا پایان این هفته به تدریج به ۲۰ درجه سلسیوس می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دمای هوای شبانه مشهد دیشب سه درجه زیر صفر بود که تا پایان هفته به تدریج افزایش یافته و به پنج درجه بالای صفر افزایش می‌یابد.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.