مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان از تشدید فعالیت گشت‌های این اداره بر واحد های عرضه لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی در استان خبر داد.

تشدید فعالیت گشت‌های تعزیرات حکومتی بر بازار لوازم بهداشتیسید نجیم حسینی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا گشت‌های اداره کل تعزیرات حکومتی کردستان در معیت بازرسان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و سازمان صنعت، معدن و تجارت بصورت روزانه در شیفت صبح و بعدازظهر از داروخانه‌ها، واحد‌های عرضه لوازم و تجهیزات پزشکی، و فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی بازدید و بازرسی بعمل می‌آورند.

حسینی افزود: در هفته‌ی اول اجرای طرح ویژه نظارت بر تسهیل عرضه ملزومات بهداشتی و درمانی پرونده‌های متعددی در اداره کل تعزیرات حکومی استان کردستان تشکیل گردید و از جمله آن‌ها می‌توان به احتکار ۳۲۰۰۰ دستکش لاتکس، گرانفروشی محلول‌های ضدعفونی کننده، پلمپ نه واحد قلیان فروشی، گرانفروشی ۲۵۰۰ دستکش و ۳۰۰۰ ماسک، تقلب در فروش محلول خوشبو کننده به جای محلول ضدعفونی کننده دست و گرانفروشی اقلامی مانند زنجبیل و الکل و... اشاره نمود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان از عموم مردم استان درخواست کرد با عدم حضور در اماکن عمومی نسبت به حفظ سلامت خود بی اهمیت نباشند.

او اظهار داشت: با توجه به وضعیت خاص شیوع بیماری کرونا هرگونه سو استفاده احتمالی را به تعزیرات حکومتی استان یا سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش نمایند چرا که ضروریست در صورت مشاهده هرگونه احتکار و اختفاء کالا‌های مانند ماسک، دستکش، الکل، ژل ضدعفونی کننده موارد را به سامانه تلفنی و رایانه‌ای ۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان کردستان گزارش داده شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان  یادآور شد: محتکرین سودجو با افزایش قیمت و کمبود این اقلام با جان مردم بازی می‌کنند و کسب سود بیشتررا به سلامت همگانی ترجیح می‎‌دهند که مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.

او در پایان گفت: لازم می‌دانم از برخی مردم استان که در روز‌های گذشته این اقلام را به صورت رایگان میان مردم عرضه نمودند تشکر نمایم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.