رییس کل دادگستری استان زنجان گفت:زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی زنجان تا فروردین ۹۹ به تعویق افتاد

مردم از رفت و آمد غیر ضروری به محاکم استان خودداری نمایندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: تمام وقت‌های رسیدگی به پرونده‌های مطروحه در حوزه‌های قضایی این استان تا پایان فروردین سال ۹۹ به تعویق افتاد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی افزود: با توجه به اینکه تجمعات، منشاء اصلی شیوع ویروس کرونا است، مراجعان برای حفظ سلامتی خود از رفت و آمد‌های غیرضروری به محاکم قضایی استان خودداری کنند.

او گفت: این تصمیم به منظور پیشگیری و کاهش عوارض ناشی از ویروس کرونا در حوزه‌های قضایی استان در شرایط فعلی و ضرورت رعایت دستورات و توصیه‌های بهداشتی در خصوص اقدامات پیشگیرانه، اتخاذ شده است.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت:در همین راستا و جهت حفظ سلامتی مراجعه‌کنندگان و رعایت توصیه‌های وزارت بهداشت مبنی بر اجتناب از تجمعات و رفت و آمد‌ها توصیه می‌شود مردم از تردد غیرضروری در حوزه‌های قضایی خودداری کنند.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه روزانه چهار هزار نفر به دستگاه قضایی استان مراجعه می‌کنند، گفت: دادگستری‌ها و دادسراها، یکی از مکان‌های پرازدحام هستند که نیاز به تدبیر و انجام اقدامات پیشگیرانه است.

او تاکید کرد: مجدانه از مردم درخواست می‌شود از مراجعه و رفت و آمد به دادگستری‌ها و دادسرا‌ها و همچنین ارائه دادخواست‌ها و شکایت‌های جدید مگر در موارد ضروری، اجتناب کنند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.