آخرین مرحله یارانه نقدی در سال ۹۸ فردا شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

یارانه اسفند ۹۸ فردا شب واریز می شودبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یارانه نقدی اسفند ماه که آخرین یارانه واریزی امسال است،  ساعت ۲۴ فردا سه شنبه ۲۰ اسفند به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

به همراه یارانه نقدی افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی نیز پرداخت خواهد شد.

یارانه اسفند ماه یکصد و نهمین مرحله از پرداخت یارانه‌های نقدی از سال ۱۳۸۹ تاکنون است که مبلغ آن نیز تغییری نکرده است و در حال حاضر برای حدود ۷۸ میلیون ایرانی در هر ماه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Lithuania
حسین
۲۳:۲۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام بسته حمایتی کرونا کجا باید بپرسیم که شامل میشه یا نه کدوم بانک
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۱۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام.احرای این یارانه معیشتی اصلا خوب نبود.افرادی را میشناسم که واقعا واجد دریافت یارانه معیشتی نبودند و بهشون یارانه معیشتی دادند و افرادی را میشناسم که واجد دریافت بودند اما بهشون تعلق نگرفت.بهتره یارانه ها را تلفیق کنند یا اینکه دوباره بررسی کنند و حق و عدالت را اجرا کنند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
متا سفا نه به من نمی دن
-
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
پول یک عدد ماسک
Iran (Islamic Republic of)
جلال دلداده
۱۰:۱۰ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام خسته نباشی من سهام عدالت نگرفتم بایدچی کارکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام باشگاه خبرنکاران جوان می شودرسیدکی کنیدچرابایدتوی دفترچه بانک ملی باشه تاکارت حقوقی ریخت نمی شودسودسهام عدالتم را درست حرف شماهاولی حال چرانمی دهنیدپس بانک ملی سودسهام عدالت مستمربگیران نیروی انتظامی ملسح را?
آخرین اخبار