فرماندار ایذه از ممنوعیت ورود گردشگران به شهرستان و مسدود شدن ورودی‌های این شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین لامی‌زاده فرماندار ایذه گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، مسئولان این شهرستان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ابتلای مردم به این ویروس به کار گرفتند.

او بیان داشت: ورودی‌های ایذه از سمت اصفهان و اهواز با همکاری نیروی انتظامی، راهداری و شبکه بهداشت مسدود شده و از ورود خودرو‌هایی با پلاک شهر‌های دیگر به این شهرستان جلوگیری به عمل آمد.

لامی‌زاده سلامت مردم را اولویت فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی عنوان و تصریح کرد: ایذه سال گذشته پذیرای بیش از یک میلیون و ۴۶۶ هزار گردشگر بود، اما امسال به دلیل شیوع کرونا از پذیرش میهمانان نوروزی معذوریم.

این مقام مسئول اذعان داشت: مردم ایذه بسیار مهمان نواز هستند و در فصول دیگر و پس از پایان بحران کرونا در کشور از تمامی گردشگران با آغوش باز پذیرایی خواهند کرد.

رئیس شورای اداری ایذه به مسدود شدن جاده ورودی به سوسن اشاره کرد و ادامه داد: بخش سوسن یکی از نقاط گردشگرپذیر شهرستان است که با همکاری بخشداری و پاسگاه انتظامی سوسن از امروز ورود هرگونه مسافر به آن ممنوع خواهدبود و فقط اهالی این بخش حق تردد را خواهند داشت.

او اظهار داشت: تاکنون نمونه مثبتی از کرونا در ایذه مشاهده نشده است، اما با کمک شهرداری و به صورت مستمر خیابان‌های اصلی و پرتردد شهر ایذه ضدعفونی می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.