شهردار صالح آباد از برنامه‌ها و تدابیر ویژه‌ی شهرداری به منظور ساماندهی تردد مردم ایلام به زیارتگاه و آرامستان این شهر، در روز‌های منتهی به پایان سال خبر داد.

تدابیر ویژه شهرداری صالح آباد به منظور مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمدی شهردار صالح آباد گفت: با توجه به شرایط ویژه این روز‌های کشور و استان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، شهرداری صالح آباد با همکاری اعضای محترم شورای اسلامی این شهر، تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است.

او اظهار کرد: شهرداری صالح آباد آیین غبارروبی و شستشوی مزار شهدا و درگذشتگان را به نیابت از مردم شریف استان، برگزار خواهد نمود.

محمدی ادامه داد: شهرصالح آباد در روز‌های پایانی هفته و مناسبات مذهبی همچون روز پدر، میزبان بیش از ده هزار مسافر بوده که این حجم از تردد با توجه به شرایط موجود، زمینه ساز گسترش بیماری در سطح استان می‌باشد.

او افزود: درپی مشاهده مواردی از مبتلایان کرونا در ایلام، به منظور برقراری هرچه بیشتر مراقبت‌های بهداشتی و سلامتی، مجموعه‌ی مدیریت شهری صالح آباد بنا دارد تا از روزهای آینده محدودیت‌هایی را در مبادی ورودی شهر اعمال نماید تا از تردد مردم به آرامستان جلوگیری گردد.

شهردار صالح آباد بیان کرد: در شرایط موجود مهمترین کمک مردم، خودداری از تردد‌های بی مورد در جاده‌های مواصلاتی استان است و از عموم مردم تقاضا داریم تا نهایت همکاری را با پرسنل خدوم شهرداری صالح آباد داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.