فرماندار سنقروکلیایی ازطراحی اپلیکیشن خرید آنلاین نان از نانوایی های و دیگر اقلام مورد نیاز مردم در شهرستان خبر داد.

خرید آنلاین نان در سنقربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد ناصر معصومی زاده فرماندار سنقروکلیایی گفت:  متاسفانه به علت افزایش آمار مبتلایان در شهرستان زنگ خطر در سنقروکلیایی به صدا درآمده است.

معصومی زاده به آمار مبتلایان در شهرستان  پرداخت و گفت:از موارد مشکوک که به استان ارسال شد سه مورد مثبت گزارش شد و از این آمار متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داده است.

او در ادامه بر اولویت سلامت مردم تاکید کرد و گفت:نباید تخطی از دستورات و تصمیمات بهداشتی صورت بگیرد و هر نوع تجمع و یا مراسمی در سطح شهرستان باید لغو گردد و از جانب افرادی که در این زمینه تخطی صورت بگیرد بدون تعارف به شدت برخورد خواهیم کرد.

او در ادامه به ممنوعیت ورود خودروها با پلاک شهرهای دیگر اشاره کرد و  از مسافران و ساکنین شهر های دیگر خواستار شد که به هیچ عنوان به این شهرستان سفر نکنند.

معصومی زاده  بیان کرد: مهمانان و ساکنین شهرهای دیگر با در نظرگرفتن موارد پیشگیری به هیچ عنوان از شهر و منازل خود خارج نشوند و در خانه های خود بمانند.

او ازطراحی اپلیکیشن خرید آنلاین نان از نانوایی های و دیگر اقلام مورد نیاز مردم در شهرستان خبر داد و گفت:به علت تجمع مردم در محل این مشاغل در نظر داریم خرید اقلام مورد نیاز مردم را به صورت آنلاین و با نظارت دستگاه های ذیربط به اجرا برسانیم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.