مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز گفت: کارکنان پارک علم و فناوری البرز به منظور پیشگیری از کرونا ملزم به رعایت فاصله حداقل یک متری در یک اتاق شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهران مهدوی، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز گفت: پارک علم و فناوری البرز برای حفظ سلامت کارکنان و جامعه علمی و فناوران مجموعه، اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا را انجام داد.

او افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت پیشگیری و کنترل شیوع بیماری‌های تنفسی ویروسی، جلسه‌ی کمیته پدافند غیرعامل با موضوع پیگیری اقدامات پیشگیری شیوع ویروس کرونا با حضور رئیس، معاونین و مدیران پارک برگزار شد.

مهدوی گفت: بر این اساس پارک علم و فناوری البرز به منظور حفظ سلامتی فناوران اقدامات پیشگرانه خود را در دستور کار قرار داد و در این خصوص بازدیدی با حضور مدیر HSE و پزشک بهداری پارک علم و فناوری البرز از شرکت‌های فناور و دانش بنیان مستقر پارک انجام و اقدامات پیشگرانه و توصیه‌های بهداشتی نیز به فناوران ارائه شد.

او افزود: عدم حضور افرادی که دارای علائم سرماخوردگی هستند، فاصله حداقل یک متری پرسنل در یک اتاق، شست و شوی دست ها به طور مداوم و در هر زمان ممکن ترجیحاً با آب و صابون و حداقل به مدت ۲۰ ثانیه از جمله توصیه ها به فناوران بود.

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز  گفت: در همین راستا ضمن آموزش و آگاهی کارکنان مجموعه در خصوص راه‌های پیشگیری از ویروس کرونا، توزیع محلول ضد عفونی، ضدعفونی کردن وسایل عمومی، در اختیار قرار دادن ژل و محلول ضدعفونی از اقداماتی بودک ه توسط پارک علم و فناوری البرز برای جلوگیری و پیشگیری از کرونا انجام داده است.

او افزود: تمامی جلسات، نشست‌ها، مراسم و همایش‌ها تا اطلاع ثانوی لغو و سالن‌های اجتماعات و ورزشی تعطیل شده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.