فرماندار کرج گفت: طرح ممنوعیت تردد غیربومیان و مسافران در محور کرج-چالوس به منظور پیشگیری از افزایش ابتلا به ویروس کرونا اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور معاون استاندار البرز و فرماندار  ویژه شهرستان کرج گفت: به منظور اجرای طرح ملی کنترل ویروس کرونا، کلیه ی ترددهای غیربومیان و مسافران از محدوده گردشگری کرج – چالوس ممنوع است.

او با اشاره به صدور ابلاغیه به بخشدار آسارا و دهیاران، افزود: راه اندازی هرگونه کمپ گردشگری در حاشیه رودخانه کرج و مناطق روستایی جاده چالوس نیز ممنوع خواهد بود و مراتب کنترل، رصد و پایش می شود.

او در ادامه آموزش‌های مستقیم و غیرمستقیم شهروندان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری را نیز تشریح کرد و گفت: توزیع و نصب پوستر‌های آموزشی درخصوص عدم عرضه آجیل و خشکبار و سایر مواد غذایی به صورت روباز، برپایی میز‌های ارائه خدمت و آموزش در مراکز پرتردد شامل بازار‌های روز و مراکز خرید و اکران‌های شهری، برپایی ایستگاه‌های آموزش عمومی توسط هلال احمر درنقاط مختلف شهرستان، میز ارائه خدمت آموزش پیشگیری از کرونا در شهر‌های اقماری، تحویل و نصب پوستر‌های آموزشی در نقاط پرتردد و آموزش از طریق نصب پوستر‌ها در کلیه نانوایی‌ها را از جمله دیگر تدابیر فرهنگی در امر پیشگیری بود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.