فرماندار کرج در جلسه شورای اداری شهرستان کرج گفت: دستگاه‌های اجرایی استان برای رفع مشکلات مناطق محروم و حاشیه ای تلاش کنند.

شورای اداریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور، فرماندار شهرستان كرج در جلسه شوراى ادارى این شهرستان گفت: پیشگیری از وقوع سیلاب ، موضوع بسیار مهم و حائز اهمیتی است  که انتظار می رود  دستگاه‌های ذیربط شهرستان نسبت به مصوبات ستاد پیشگیری از بحران شهرستان اهتمام جدی داشته باشند.

قاسم پور افزود: بازرسان فرمانداری به طور مستمر و مداوم از این روند گزارشاتی تهیه و ارائه خواهند داد.

او در ادامه  گفت: خط چهار حصار یکی از مناطق محروم این شهرستان است که دستگاه‌های مربوطه برای رفع مشکلات این منطقعه و دیگر مناطق محروم و حاشیه ای تلاش کنند.

فرماندار شهرستان کرج با اشاره  به در پیش بودن   ۹ دی روز بصیرت و امیدواری افزود: مردم باری دیگر  با حضور گسترده و مقتدرانه مراسمی باشکوه در سطح شهرستان کرج برگزار میکنند.

غفور قاسم پور گفت: با توجه به اهداف پلیدی که معاندان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران در آبان ماه گذشته و ۵ دی‌ ماه داشتند، خوشبختانه  با هوشیاری مردم ولایتمدار و با درایت مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد .

او افزود:  باتوجه به افزایش نرخ بنزین و احتمال سوء استفاده برخی از سودجویان در بازار، دستگاههای نظارتی باید در کنترل بازار و قیمت کالاها اهتمام لازم را به کار ببرند و با سوء استفاده کنندگان برخورد قانونی شود.

فرماندار کرج در ادامه با توجه به درپیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: رای مردم را حق الناس است و براساس ماده 11 قانون انتخابات باید همه در امر انتخابات مشارکت کنند .

قاسم پور  به تخصص، تعهد و توانمندی نیروهای اعزامی در بحث نمایندگان فرماندار اشاره کرد وافزود: نمایندگان فرماندار باید بتوانند شعبه را مدیریت کنند چرا که امنیت، سلامت ارکان اساسی در اجرای انتخابات هستند و ملاک ما کتاب قانون انتخابات است و به شایعه ها توجه نداریم.

انتهای پیام / خ . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.