مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: خدمات اسکان در راهدارخانه‌های استان به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا در نوروز امسال انجام نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این اداره کل همگام با دستگاه‌های متولی خدمات جاده‌ای همواره بر حسب وظایف قانونی خود اقدام به استقرار تیم‌های نظارتی و اکیپ‌های راهداری در محور‌های ارتباطی استان می‌کنند.

او  با بیان اینکه استقرار اکیپ‌های راهداری در جاده‌ها مختص نوروز نیست، گفت: تیم‌های راهداری این اداره کل با رعایت جوانب بهداشتی برای نظارت بر ایمنی تردد و تسهیل خدمات مربوطه به ویژه جابجایی کالا‌های ضروری در محور‌های ارتباطی حضور دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: با در نظر گرفتن شرایط پیش آمده از شیوع ویروس کرونا و لزم پرهیز از سفر‌های جاده‌ای از هموطنان درخواست می‌شود از تردد‌های غیر ضروری اجتناب کنند.

کرد اظهار داشت: راهداری فعالیتی شبانه روزی است که تابع زمان و شرایط آب و هوایی نیست به طوری که راهداران در باران‌های سیل آسا، سرما و گرما و توفان‌های شدید شن و ماسه در جاده‌های استان حضور دارند و برای تامین تردد ایمن و خدمات رسانی به کاربران جاده تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز 99
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار