مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت:‌استقرار اکیپ‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی برحسب وظیفه ذاتی این اداره کل بوده و‌منافاتی با انجام نشدن سفر‌های نوروزی ندارد.

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  این اداره کل همگام با سایر دستگاه‌های متولی خدمات جاده ای، همواره برحسب وظایف قانونی خود اقدام به استقرار تیم‌های نظارتی و اکیپ‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی استان می‌نماید و این موضوع مختص نوروز نمی‌باشد به ویژه که در سال جاری به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا هیچگونه خدمات اسکانی در راهدارخانه‌های استان ارائه نمی‌شود.

او افزود: در این راستا همکاران این اداره کل با رعایت کلیه جوانب بهداشتی، جهت نظارت بر ایمنی تردد و تسهیل خدمات مربوطه علی الخصوص جابجایی کالا‌های ضروری در محور‌های مواصلاتی حضور دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با در نظر گرفتن شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم پرهیز از سفر‌های جاده ای، از هموطنان گرامی درخواست می‌شود از تردد‌های غیر ضروری جداً خودداری نمایند.

او تصریح کرد: راهداری فعالیتی شبانه روزی است که تابع زمان و شرایط آب و هوایی نیست و همکاران خدوم و پر تلاش ما در باران‌های سیل آسا، کولاک برف، طوفان‌های شدید شن و ماسه و سرما و گرما، به صورت شبانه روزی آماده باش بوده و در جاده‌ها حضور دارند و برای تأمین شرایط تردد ایمن و خدمات رسانی به کاربران جاده تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار